Predavanje “Kako biti prvi na Guglu“ na konferenciji “Nisi na internetu, ne postojiš?“, 25-27. oktobra na Zlatiboru u organizaciji Saveza Studenata FON-a, održao je Milenko Srećković, osnivač Spektrum kooperative, programerske i SEO agencije.
Savez studenata Fakulteta organizacionih nauka, pod pokroviteljstvom Fakulteta organizacionih nauka i kompanije MTS – Telekom Srbija, deveti put po redu organizovao je Konferenciju studenata organizacionih nauka. Konferencija se, tradicionalno, održala na Zlatiboru, u studentskom odmaralištu „Ratko Mitrović”, u periodu od 24. do 28. oktobra 2019. Konferencija je kroz niz predavanja, panel diskusija i radionica omogućila delegatima sticanje znanja iz oblasti menadžmenta i informacionih tehnologija kao i sticanje novih veština i poznanstava. Kroz temu „Nisi na internetu, ne postojiš?” u centar pažnje je stavljena interakcija pojedinca i njegove karijere sa internetom. Njen zadatak bio je da učesnicima pruži iskustva, ideje i praktične savete stručnjaka iz mnogobrojnih sfera poslovanja usko vezanih za internet. Delegati su imali priliku da aktivno učestvuju na 9 predavanja, 3 radionice i panel diskusiji, i kroz stečena znanja sagledaju budućnost iz digitalnog ugla.
Kako biti prvi na Guglu
Milenko Srećković je osnivač programerske, marketinške i SEO agencije Spektrum kooperativa. Bavi se programiranjem, SEO optimizacijom, kao i analizom podataka. Na početku svog izlaganja, SEO optimizaciju je uporedio sa spremanjem za olimpijsku medalju i sa spremanjem ispita – znamo šta je potrebno da se uradi da bi se to postiglo, ali nema garancija da ćemo zaista i uspeti. Ostaje nam samo da sledimo najbolje prakse i standarde kvalitetne SEO optimizacije ukoliko želimo da se nađemo na prvoj stranici Gugla.
Tokom predstavljanja studija slučaja o različitim pretragama za koje je Spektrum kooperativa sajtove svojih klijenata rangirala na prvom mestu na Guglu, Srećković je istakao karakteristike koje su takvi sajtovi imali u pogledu bezbednosti, tehničke funkcionalnosti, korisničkog iskustva i sadržaja. Govorio je o tome kako je Spektrum kooperativa svoj sajt rangirala na prvom mestu za pretrage “programerska firma“, “prvi na guglu“, “SEO agencija“, SEO firma“, i druge, i šta je bilo potrebno da bi se to postiglo.
Kvalitetna izrada sajta i optimizacija sajta moraju da vode računa o Gugl standardima, jer Gugl želi da poboljša korisničko iskustvo svojih korisnika tako što će im u prvim rezultatima pretraga prikazivati najkvalitetnije sajtove i najrelevantniji sadržaj zato, da bismo bili prvi na Guglu, neophodno je da se slede najbolje prakse i standardi SEO optimizacije, rečeno je na predavanju. Snimak predavanja “Kako biti prvi na Guglu“ možete pogledati ovde:
O SEO optimizaciji možete se informisati i preko Bloga Prvi na Guglu koji uređuje Spektrum kooperativa.