“Nisi na internetu, ne postojiš?“ – 24-28. oktobra na Zlatiboru

Objavljeno:

Piše:

Kategorija:

Savez studenata Fakulteta organizacionih nauka, pod pokroviteljstvom Fakulteta organizacionih nauka i kompanije MTS – Telekom Srbija, deveti put po redu organizuje Konferenciju studenata organizacionih nauka. Konferencija se, tradicionalno, održava na Zlatiboru, u studentskom odmaralištu „Ratko Mitrović”, u periodu od 24. do 28. oktobra.

nisi na internetu, ne postojiš?

Cilj Konferencije je da kroz niz predavanja, panel diskusija i radionica omogući delegatima sticanje znanja iz oblasti menadžmenta i informacionih tehnologija kao i sticanje novih veština i poznanstava. Kroz temu „Nisi na internetu, ne postojiš?” u centar pažnje se stavlja interakcija pojedinca i njegove karijere sa internetom. Njen zadatak je da učesnicima pruži iskustva, ideje i praktične savete stručnjaka iz mnogobrojnih sfera poslovanja usko vezanih za internet. Delegati će imati priliku da aktivno učestvuju na 9 predavanja, 3 radionice i panel diskusiji, i kroz stečena znanja sagledaju budućnost iz digitalnog ugla.

Na koji način izgraditi brend na društvenim mrežama? Koliko je zaštita podataka zapravo značajna? Koja su to zanimanja proistekla iz svakodnevnog kontakta sa internetom i kako doći do prvog posla putem njega? Ovo su samo neke od tema koje će obeležiti ovogodišnju Konferenciju studenata organizacionih nauka.

Prijave traju od 5. do 10. oktobra na sajtu ssfon.rs. Sve aktuelnosti vezane za Konferenciju možete ispratiti na Fejsbuk stranici Konferencija studenata organizacionih nauka i Instagram profilu kson__.

Prijavi se i otkrij možemo li danas zaista postojati ukoliko se ne nalazimo na mreži!

Milenko Srećković je osnivač programerske, marketinške i SEO agencije Spektrum kooperativa.
Bavi se programiranjem, SEO optimizacijom, kao i analizom podataka.💻
Na #kson9 ćemo ga slušati u svojstvu predavača a on će nam pojasniti kako to da baš mi budemo prvi na Guglu!🤔💡

Dejana Nikolić je saradnik u nastavi na Fakultetu organizacionih nauka na Katedri za marketing menadžment i odnose s javnošću, i savetnik za marketing kompanije Smart Match Solutions. U svom dosadašnjem poslovnom iskustvu radila je kao marketing menadžer u IT kompaniji Softis, zatim kao rukovodilac marketing projekta za američku kompaniju Genesis. Bila je marketing menadžer agencije Student Adventures, kao i marketing asistent kompanije Retail Group Balkans za tržište Balkana, a potom i marketing direktor kompanije Smart Match Solutions.
Učestvovala je na projektu „Unapređenje marketing-logističkih procesa i institucionalnog identiteta Pravnog fakulteta Univerziteta u Beogradu”. Bila je i istraživač na projektu Evropske Unije. Autor je preko 30 naučnih radova. Trenutno je na doktorskim studijama na Fakultetu organizacionih nauka Univerziteta u Beogradu, gde je odbranila pristupni rad na temu „Razvoj konceptualnog okvira upravljanja marketingom u kreativnim industrijama”. Karijeru je započela angažovanjem u svojstvu marketing producenta na Studiu B.
Dejana je vodila kampanje iz oblasti marketinga, za klijente iz korporativnog sektora, javne uprave i međunarodnih organizacija. Bila je predavač i organizator velikog broja domaćih i inostanih stručnih i naučnih skupova, konferencija i seminara.😊

Ove godine, Dejana će imati priliku da nam kroz predavanje približi kako to da (pre)živimo ulogovani.💡

Janja Jovanović je stručnjak u oblasti digitalnog marketinga čija se područja ekspertize prostiru od internet marketinga i komunikacije pa sve do prodaje.
Cilj joj je da kompanijama i pojedincima pruži pomoć pri razvoju i implementaciji internet marketing straregije, povećanju broja korisnika, ali i izgradnji svog brenda i optimizaciji svog prisustva na internetu.

Janja je takođe vešta u deljenju znanja sa drugima kroz svoje serije radionica i obuka.
Na ovogodišnjoj Konferenciji će imati priliku da na nam na kreativan, jednostavan i pitak način prenese znanje koje ćemo odmah moći da primenimo. 📚💡

Una Ratković je šef Službe za digitalni marketing i administraciju online sadržaja u kompaniji Telekom Srbija. U svetu komunikacija i digitalnog marketinga je već 10 godina.
Trenutno pohađa doktorske studije kulture i medija na Fakultetu političkih nauka u Beogradu, a novi mediji su njena inspiracija.💫
Kroz predavanje na ovogodišnjoj Konferenciji, Una će nam približiti šta to propuštamo u karijeri ukoliko nismo na internetu!🤔💡
Vidimo se!👋🏻

Nikola Komazec je student Ekonomskog fakulteta u Beogradu na smeru Ekonomska analiza i politika. Tokom studija uređivao je studentski časopis MonopolList gde počinje više da se interesuje za medije i marketing. Od 2015. do 2018. godine bio je i deo uredništva časopisa MozaIQ, zvaničnog glasila Mense Srbije. U to vreme počinje samostalno da se edukuje o Internet marketingu a zatim i o kriptovalutama, što ga je dovelo do angažovanja u blockchain startapu Balkaneum. Tokom poslednje dve godine aktivno se bavi promocijom blockchain projekata putem interneta. U isto vreme, svakodnevno je aktivan na LinkedIn-u, što mu je donelo nove poslovne ponude i kontakte. Od skoro ima i svoj blog na kojem objavljuje edukativne tekstove i deli znanje i iskustvo sa drugima.😊

Na ovogodišnjoj Konferenciji kroz zanimljivo predavanje Nikola će sa nama podeliti svoja iskustva i objasniće nam koliko internet može biti značajan u pronalasku prvog posla. 💡

„Skoro 10 godina pažljivo pratim kakav uticaj u svetu imaju Facebook i Instagram i pošto sam zaljubljena u marketing i sve ono što nam u pogledu njega pružaju društvene mreže, svoje znanje i veštine iskoristila sam kao odličnu podlogu za posao menadžera društvenih mreža. Poslednjih nekoliko godina sam veoma uspešno vodila svoju marketing agenciju kroz koju je prošlo preko 50 klijenata čije sam biznise uspela da podignem i unapredim.
Pošto mi posebnu satisfakciju pruža pomaganje drugima, prenošenje znanja i davanje „vetra u leđa” – posvetila sam se edukaciji drugih i kreirala radionice i kurseve u nadi da ću i ostale ljude podučiti kako da pravilno koriste društvene mreže kako bi imali dobre poslovne rezultate.” – za sebe je rekla Andrijana Božić, naš sledeći predavač na #kson9. Ona će sa nama podeliti kako svoju ideju i zamisao možemo pretvoriti u posao i žašto je važno za naš biznis da postojimo na internetu. 📚💡

Koliko je zaštita podataka zapravo značajna i jesmo li zaista zaštićeni onda kada tako mislimo?🤔
Nenad Zarić je stručnjak za bezbednost sistema i trenutno je zaposlen na poziciji Security Engineer u kompaniji Seven Bridges. Pored toga što je radio na Fakultetu organizacionih nauka, uspešno je hakovao kompanije kao što su Uber, Twitter, Snapchat, Spotify, Paypal i druge, a na ovogodišnjoj Konferenciji studenata organizacionih nauka, predstaviće nam se temom „Neko vas posmatra”.🕵️

spektrum kooperativa
preporucujemo.rs
Preporučujemo.rs je informativni, edukativni i zabavni web portal.

BESPLATNA ROK SVIRKA U PARKU U BREGALNIČKOJ

Tri beogradska benda, Lipov Loud, Bumeri i Nije za nju organizuju 21. septembra besplatan rok koncert za Beograđane u Beograd bašti, kultnom parku na Zvezdari. Beograd Bašta...

Kupovina apartmana na Kopaoniku

Idealnu priliku da postanete vlasnik apartmana na Kopaoniku pruža vam apart-hotel ''Green Wood'' – objekat u poodmakloj fazi izgradnje koji se nalazi na lokaciji...

„Povratak novoj ljudskosti” – nova izložba umetnice Jane Stojaković

„…Straha se ne možemo osloboditi Očajničkom potragom za sigurnošću, Već, naprotiv, tako što ćemo ići do kraja, Prihvatajući ništavnost onoga Što se bojimo da ćemo izgubiti.“ Slavoj Žižek, U...
error: Content is protected !!