LETO ILUZIJA

Objavljeno:

Piše:

Kategorija:

Muzej Iluzija otvorio je svoja vrata u redizajniranom ambijentu sa obiljem novih eksponata i za sve ljubitelje dobre zabave i avanture pripremio pravu letnju poslasticu pod nazivom „Leto Iluzija“ kako bi ostanak u gradu bio za pamćenje.
U sklopu manifestacije Leta iluzija građani će se u julskom i avgustovskom periodu od srede do nedelje moći rashladiti različitim aktivnostima koji podstiču dečiji, ali timski duh.
Svaka sreda i petak predviđeni su za dešavanja u Muzeju. Sredom je organizovan edukativno-zabavni program „Mozgaonica“ preporučen od strane strane Zavoda za unapređivanje obrazovanja i vaspitanja. Učenje, igra i zabava glavne su karakteristike ovog već tradicionalnog projekta. Petak je posvećen porodicama koje prilikom kupovinom porodične karte ostvaruju popust uz mogućnost dodatne zabave u muzejskim prostorijama.
U saradnji sa JP „Beogradska Tvrđava“ četvrtkom i nedeljom na tlu istorijskog Kalemegdana organizovana su dva projekta. Svakog četvrtka u prostoru Velikog barutnog magacina biće održana „Potraga za izgubljenim sarkofagom“ gde će učesnici kroz mnoštvo izazova, pitalica, logičkih igrica i mozgalica otkriti vekovima čuvanu tajnu.
Nedelja je rezervisana za turnir u XXL didaktičkim igrama. Takmičari će biti u prilici da se oprobaju u jednom od najizazovnijih koncepata logičkih igrica gde će moći da se zabave ali i da testiraju svoje strpljenje, koncentraciju kao i takmičarski duh.

Čeka Vas vruće leto jer će biti teško odoleti iluzijama sa svih strana!

Detaljne informacije o terminima, trajanju, kotizaciji i prijavama možete pronaći na stranici muzeja www.muzejiluzija.rs
Zbog novonastale epidemiološke situacije, preduzete su sve neophodne mere zaštite vezane za progame Muzeja Iluzija.digitalni marketing

POVEŽITE SE S NAMA

3,909FansLike
234FollowersFollow
izrada sajtova
izrada sajta
prvi na guglu
preporucujemo.rs
preporucujemo.rs
Preporučujemo.rs je informativni, edukativni i zabavni web portal.

10 načina za povećanje prodaje

Verovatno provodite veoma veliki deo svog vremena u planiranju kampanja i stvaranju sadržaja, kako biste došli do većeg broja potencijalnih klijenata ili kupaca. Stalan priliv...

Didroov efekat: Zašto želimo stvari koje nam ne trebaju i šta da radimo u vezi sa tim?

Poznati francuski filozof, Denis Didro, živeo je skoro ceo svoj život u siromaštvu, ali to se sve promenilo 1765. godine. Kad je Didro imao 52....

Saobraćajna pravila za vozače električnih trotineta

Električni skuteri su dobri za životnu sredinu jer njihova upotreba dovodi do smanjene upotrebe automobila. Njihova veća upotreba doprinela bi stvaranju sredine u kojoj...
error: Content is protected !!