Content Writing: Ključni saveti za najbolju verziju bloga!

Objavljeno:

Piše:

Kategorija:

Blogovanje svakog dana… Danas na internetu možete videti kompanije, poznate ili nepoznate ličnosti, koje pišu sadržaje i objavljuju svoje mišljenje o različitim temama. Ako ste početnik, možete vežbati vaš stil pišući svakodnevno o nekoj temi koja vas je zaokupila tog dana. Tema je milion, samo izaberite jednu i spremni ste za pisanje svog prvog teksta!

Hajde da rastumačimo neke osnove pisanja i vođenja bloga.

Pre nego što pređete na pisanje sadržaja, osmislite vaše ciljeve. Da li želite pomoću sadržaja da promovišete vaš brend, proizvod ili možda usluge koje nudite, na vama je da odlučite. Jasnim formiranjem cilja biće vam lakše da odredite način na koji ćete ubuduće pisati blog.

Postavite vaše ciljeve na S.M.A.R.T. način – Specific, Measurable, Attainable, Relevant and Time-Based, i lakše ćete doći do ostvarenja svojih ciljeva!

Uključite i sledeće aktivnosti u vaš plan blogovanja kako bi vaše vođenje bloga bilo uspešno. Samo, budite dosledni i vredni! 🧐

Znate već koliko je sadržaj bitan?📝 DA, on je od presudne važnosti. Međutim, nekada, ma koliko vaš tekst zvučao savršeno izdeklamovan, upotpunjen svim bitnim informacijama, ipak osećate da prilikom čitanja nešto ne štima. Da, upravo tako. Dosadno je… Suština je da vašem tekstu fali subjektivni osećaj, VAŠA realna zapažanja o određenoj temi. Mislim, lako je uzeti literaturu, poslužiti se wikipedijom i sažeti potrebne informacije u jedan tekst. Suvoparno, jel’ da? Ukoliko to uradite možete ostaviti utisak bezličnosti i nezanimljivosti.

Potrudite se da pišete onako kao što govorite. Na taj način ćete uvežbavati usmeno i pismeno izražavanje. Samo budite strpljivi i dosledni! Izgradite vaš lični brend kako biste se se izdvojili u moru istih. Ako izgovarate reči naglas prilikom pisanja, slobodno to nastavite da radite. Tako ćete uvideti koliko ste unapredili vaš prirodni način izražavanja!

Kao prvo – naslov. Svakodnevno možete zapaziti na internetu more istih naslova, ili naslova koji su slični drugima. Prolazite kroz Gugl pretragu ili ih viđate na društvenim mrežama, ali nemate potrebu da kliknete na njih. Verovatno ste shvatili i zašto? Pa da, previše jednoličnosti na istom mestu… Svi želimo nešto novo i drugačije, pa zašto ne bismo počeli prvenstveno od nas. Evo, u ovom slučaju osmislite neki naslov koji će jasno predstavljati vašu temu, ali budite jedinstveni! 😉

Ne želim zvučati kao guru😂, ali znate li šta je dovelo Elvisa do uspeha? Check the video!

O čemu biste pisali? ✍🏼

Verujem da imate društvene mreže i da ih svakodnevno koristite. Zar ne? Dok skrolujete stranice, sigurno ste zapazili određeni događaj koji je tog dana bio posećen ili se bar pričalo o njemu, ili o bilo kojoj drugoj aktuelnosti. Tema je milion… Šta je suština? Proniknite u misli vaše publike. Otkrijte šta ih zanima, o čemu govore, šta komentarišu, zapravo, ŠTA želi vaša ciljna publika.🔍 I očekujte enormnu posećenost sajta!

Kako biste povećali posećenost vašeg sajta, u sadržaj teksta stavite interne i eksterne linkove, kako bi čitalac mogao direktno da poseti druge vaše tekstove i sajtove. Na primer, ako u svom tekstu pomenem izradu sajta – tu sintagmu ću linkovati direktno ka tekstu koji se bavi tom temom… Jedan klik i tamo ste a dobro je i za vaše bolje pozicioniranje na Guglu.

Ključne reči

Suština je da pronađete ključne reči sa velikim brojem mesečnih pregleda, ali za koje nema mnogo kvalitetnih tekstova. Na primer, ako prodajete klasični nameštaj, verovatno će biti teško da se rangirate na vrhu stranice ukoliko je ključna reč ,,nameštaj“. Ali, ako je vaša specijalnost u art-deco nameštaju, istaknite onda art-deco nameštaj kao ključnu reč. Budite sigurni da ćete se sigurno mnogo lakše rangirati i da ćete imati veće šanse da budete prvi na Guglu! 🧐

Odlučite se za način prezentovanja. U tome je ključ! 🔑

Vaš sadržaj možete prezentovati na različite načine, pomoću vebinara, poklona, video zapisa, različitih aplikacija… Ovaj spisak je beskrajan. Ako vam je cilj da usmerite publiku na vaš sajt, trebalo bi kreirati sadržaj koji mogu lako pronaći. Takođe, poboljšajte vaš SEO, koristite biltene putem e-pošte i drugo.

ZAKLJUČAK

Ukoliko imate talenta za pisanje ili želite da saznate nešto više o pisanju, pronađite literaturu a i na samom internetu ima mnogo tekstova koji će vam biti od koristi.

Stil pisanja se uvek i uvek unapređuje. Što se mene tiče, pre dve godine sam počela da vežbam stil pišući svakodnevno svoj dnevnik. 😁 Moram priznati da me ta navika drži i dan danas. Pišite o bilo kojoj temi, koja vam se tog dana učinila zanimljivom. Samo pustite mašti na volju. Hemijska/tastatura u ruke i na posao! ✍️

Ako vam je tekst pomogao pri razumevanju blogovanja, podelite ga onima koji se interesuju za ovu temu.

Slobodno mi pišite na i-mejl hristina.jeremic@preporucujemo.rs.

Start it and build it!

POVEŽITE SE S NAMA

3,909FansLike
234FollowersFollow
izrada sajtova
izrada sajta
prvi na guglu
Hristina Jeremić
Hristina Jeremić
Diplomirani filolog srpskog jezika i književnosti. Oduševi me lepa reč i kvalitetna muzika. Pospešujem blogovanje. U slobodno vreme umetnica.

10 načina za povećanje prodaje

Verovatno provodite veoma veliki deo svog vremena u planiranju kampanja i stvaranju sadržaja, kako biste došli do većeg broja potencijalnih klijenata ili kupaca. Stalan priliv...

Didroov efekat: Zašto želimo stvari koje nam ne trebaju i šta da radimo u vezi sa tim?

Poznati francuski filozof, Denis Didro, živeo je skoro ceo svoj život u siromaštvu, ali to se sve promenilo 1765. godine. Kad je Didro imao 52....

Saobraćajna pravila za vozače električnih trotineta

Električni skuteri su dobri za životnu sredinu jer njihova upotreba dovodi do smanjene upotrebe automobila. Njihova veća upotreba doprinela bi stvaranju sredine u kojoj...
error: Content is protected !!