Brend Marinia osvaja američko tržište

Objavljeno:

Piše:

Kategorija:

Poslednjih godinu dana Marinia je jedan od najatraktivnijih domaćih brendova. Prepoznajemo ga po specifičnom i unikatnom dizajnu dizajnerke Marine Ilić. Direktorka i suosnivačica brenda Ksenija Zlatić i Marina polako tabaju put na savremenoj modnoj sceni u zemlji i inostranstvu, i imaju mnogo planova za budućnost.

Za početak bi se osvrnuli na istoriju brenda i na najsvetlije tačke u radnoj biografiji. Da li možete da kažete nešto o tome našim čitateljkama i čitateljima?  Kako su izgledali počeci iz ugla modnog dizajna i iz ugla brendinga i tržišta, s obzirom na to da kao suosnivačice živite i radite na različitim kontinentima?

Ksenija: Iako su moda i finansije dve potpuno različite sfere, ipak mogu da primenim dosta sposobnosti stečenih tokom rada u finansijskom sektoru koje su ključne za uspeh svakog poslovanja, nebitno u kojoj sferi biznisa se trenutno nalazim. Radivši kao revizorka par godina u jednoj od najznačajnijih konsultantskih firmi na svetu PricewaterhouseCoopers pa sada u jednoj američkoj banci koja posluje na globalnom nivou, naučila sam kako da na što efikasniji način isporučim ono što se zahtevalo od mene sa najboljim kvalitetom. Pored analitičkih sposobnosti, ova vrsta posla zahteva i svakodnevno usavršavanje u organizaciji, upravljanju vremenom zadatim za trenutni projekat, kao i u prezentaciji različitih informacija. Tako su i ove karakteristike direktno primenljive u organizaciji priprema za reviju a i samoj prezentaciji kolekcije na modnoj pisti, koji zahtevaju preciznost počev od izbora sadržaja i fotografija za promotivni materijal, provere kvaliteta sašivenih komada, preko planiranja muzike i koreografije pa sve do same realizacije naše vizije na modnoj pisti.

Marina: Izradom modnih komada počela sam poprilično davno, još tokom  studija grafičkog dizajna. Moji komadi bili su dostupni užem krugu ljudi. Poslednjih malo više od godinu dana kako sam se udružila sa Ksenijom, razvoj brenda je ubrzano napredovao. Ona je svojim idejama i energičnošću uspela da za kratko vreme  dosta razvije brend,  a s obzirom da živi u Bostonu, trenutno pripremamo jednu dosta veliku kolekciju za izvoz na Američko tržište.

Marinia

Šta je karakteristično za dizajn i materijale koje koristi Marinia?

Marina: Radimo na tome da odeća bude sto udobnija i praktičnija, a da pri tome zadržimo dizajn karakterističan za brend. Kolekcije prate i trenutne globalne  trendove  ali ih integrišemo tako da svaki komad zadrži vanvremensku crtu i univerzalnost tako da se može nositi mimo sezonskih imperativa.

Ko su po vama devojke koje biraju da nose Marinia-u?

Marina: Veoma smo ponosne na to što su ljubiteljke i osobe koje kupuju Marinia proizvode dosta različite, i po stilu i po uzrastu. Asortiman stvari koje radimo dosta je širok – od kapa, dreko majica, jaknica, pantalona do elegantnih i urbanih haljina. Većina komada su sama po sebi efektna, a opet zgodna i za kombinovanje sa različitim stvarima, u odnosu na koje mogu dobiti više elegantan ili više casual look. Tako da zaista većina žena i devojaka uvek u našim kolekcijama pronađe nešto za sebe.

Gde sve možemo pogledati i kupiti proizvode Marinia Brenda?

Marina: U Beogradu,  na jednoj od najatraktivnijih lokacija, koncept storu Terazije 5, preko interneta, uskoro će biti dostupno i u novotvorenom koncept storu u Kragujevcu.

Kakvi su planovi za budućnost?

MariniaMarina: Trenutno smo veoma fokusirane na Ameriku, i prva velika kolekcija na kojoj trenutno radimo, punim kapacitetima, planirana  je da se izveze krajem ove ili početkom naredne godine. S obzirom da se brend proizvodi u Srbiji, i ovde će biti raznih novina i dešavanja ali smo trenutno najviše fokusirane na  širenje brenda u inostranstvu.

Ksenija: Zbog revizorskog posla dosta putujem van Amerike, posećujem države kao što  su to Japan, Nemačka, Švajcarska, Irska, Poljska i Francuska, tako da sam konstantno izložena različitim kulturama gde je jako bitna brza adaptacija na drugačija pravila poslovanja u zavisnosti od zemlje do zemlje. Ovo veliko  iskustvo me je lepo poslužilo tokom naših učešca na nedeljama mode na dva različita kontinenta gde sam uspostavila odlične kontakte sa divnim predstavnicima New York i Serbia Fashion Week- a i verujem da će ovo iskustvo biti od velikog značaja kada budemo plasirali Marinia brend na trzišta van balkanskih granica, prvenstveno Ameriku.

I za kraj, kako izgleda vaša komunikacija, s obzirom na veliku vremensku razliku?

Ksenija: Kada je u pitanju Marinia, za nas kao da ne postoji vremenska razlika. Voditi i razvijati brend na daljinu je definitivno mnogo teže nego kada bismo obe bile prisutne na jednom mestu, ali zahvaljujući našoj omiljenoj aplikaciji Viber sve je moguće. Trudimo se da jedna drugu odmah informišemo, jer u svetu mode stvari se odvijaju neverovatnom brzinom, pa se često dešava da se budim par puta noću ne bi li odgovorila na upite što naših kupaca, što i novinara za neke predstojeće gostovanju na nekoj televiziji, ili fotografa za editorijale sa našim kreacijama. U ovakvim situacijama zaboravimo na vreme.

Marina: Današnje vreme ima srećnu okolnost da za dosta poslova nije toliko bitno gde ste fizički. Različite mreže daju mogućnost da delujete sa različitih strana sveta, kao i da radite sa firmama i ljudima gde god da su.  Naravno, bilo bi i lepše i lakše da je i Ksenija fizički ovde, ali mislim da ipak uspeva da dolazi relativno često i da to što je locirana u Bostonu ne ometa njeno angažovanje.

spektrum kooperativa

 

 

POVEŽITE SE S NAMA

3,570FansLike
196FollowersFollow
12FollowersFollow
1SubscribersSubscribe
izrada sajtova
prvi na guglu
izrada sajta
Agencija za nekretnine
preporucujemo.rs
preporucujemo.rs
Preporučujemo.rs je informativni, edukativni i zabavni web portal.

Besmisleno je raditi previše. Evo kako da uradite više – radeći manje

Kada govorimo o radnom danu, manje je više... ali to mnogima može predstavljati problem. Nije teško osetiti se napadnuto kad vam radni dan počne...

Radionice art terapije „Autoportretom do Autoterapije“

ART terapija (ili terapija umetnošću) rezultat je spoznaje da različite vrste participacije u umetnostima imaju značajne i pozitivne efekte na tretiranje depresije, anksioznosti, trauma,...

Pragmatični programer – knjiga koju svaki programer treba da pročita

PREPORUČUJEMO ZA ČITANJE Pragmatični programer je knjiga koju svaki programer treba da pročita. Dave Thomas i Andy Hunt napisali su prvo izdanje ovu uticajne knjige 1999....
error: Content is protected !!