Verovatno provodite veoma veliki deo svog vremena u planiranju kampanja i stvaranju sadržaja, kako biste došli do većeg broja potencijalnih klijenata ili kupaca.
Stalan priliv potencijalnih klijenata ključan je za vaše poslovanje. Međutim, ponekad je teško unapred znati koje će taktike povećati vašu prodaju, a koje neće uspeti. Upotrebiti efikasne načine da zainteresujete ljude i pretvorite ih u potencijalne klijente ili kupce, lakše je reći nego učiniti.
U ovom članku predložićemo vam 10 načina koje možete odmah primeniti da biste poboljšali konverzije.
Optimizovanje vaše odredišne stranice
– Brzo učitavanje stranice – Ako se vaša stranica ne učita tokom 5 sekundi, 75% posetilaca će odustati pre nego što bi mogli obratiti pažnju i na vaše druge stranice. Ovo je posebno važno za sajtove e-trgovine: ako su potrebne 3 sekunde da bi se vaša stranica učitala, očekujte da ćete izgubiti polovinu saobraćaja. Brzina sajta je, pored toga, jedan od najvažnijih faktora SEO optimizacije sajta.
– Što manje distrakcija – Izbegavajte dodatne elemente koji bi oduzeli važnost glavnom sadržaju vaše stranice. Smanjite distrakciju i usmerite pažnju posetioca prema najvažnijim stavkama. Na primer odredišna stranica na društvenim mrežama treba da ima dve mogućnosti: da se prijavite ili da napravite svoj nalog.
– Jedinstveni prodajni prodajni predlog ili vrednosna razlika vaše usluge u odnosu na konkurenciju – Saopštite jasno ono što vas čini posebnim. U zavisnosti od cilja odredišne stranice, to bi mogao biti proizvod, promocija, ili neke statistike koje čine vaše preduzeće izuzetnim.
– Opisi treba da odgovaraju vašoj ponudi – Sve što napišete na vašoj odredišnoj stranici, mora biti u skladu sa tekstom vašeg internet oglasa, koji je ljude doveo do vaše odredišne stranice.
Na primer, kada neko na internetu vidi vaš oglas za mikrofon sa slušalicama, a zatim poseti vaš sajt i vidi da su to slušalice koje nemaju mikrofon, vaš posetilac će napustiti vaš sajt nezadovoljan vašom uslugom.
– Napravite video o proizvodu – Video snimci o proizvodima ne moraju biti komplikovani i da traju satima. Među publikom postoji 65% onih koji žele da se vizuelno uvere u kvalitet proizvoda, pre nego što se opredele za kupovinu.
Marketinški sadržaj
Vaš marketing sadržaj možete deliti na različitim platformama, kao što su LinkedIn, Facebook, Instagram. Možete se opredeliti za vebinar kako biste povećali svoj rejting. To znači da će vaša publika imati veliki izbor pred sobom.
-U svojim objavama postavite i PDF knjigu ili brošuru koji ljudi mogu preuzeti – Pogledajte statistiku svog bloga i na najposećenijim stranama postavite i PDF knjigu ili brošuru. Ponudite ljudima da ih preuzmu u zamenu za njihovu i-mejl adresu kako biste u budućnosti mogli da ih kontaktirate i upoznate sa nekom vašom novom ponudom.
– Napravite promo video – Ne uče svi čitajući. Neki lakše uče čitajući, dok je drugima lakše da nauče gledajući snimak. Kreiranjem promotivnog video spota možete brzo da edukujete posetioce o vašem proizvodu ili usluzi.
Kada prvi put pravite video, ne zaboravite ove male savete:
– Video treba da bude kratak, ali ne i prekratak. Potrudite se da video nema ispod 2 minuta.
– Sadržaj možete plasirati u više video zapisa. Možete čak da napravite čitav kurs oko određene teme.
Budite dosledni u blogovanju
– Budite dosledni u blogovanju i pokušajte da objavljujete nove postove svakog dana. Na ovaj način vaša publika se navikava na vaš raspored i zna kada je očekuje svež sadržaj. Vaše čitaoce zanima ono o čemu pišete, ali moguće da još nisu na vašem spisku elektronske pošte klijenata. Pokušajte da za čitaoce ugradite odgovarajuće opcije u svojim tekstovima na blogu.
– Ako dovoljno dobro poznajete svoju publiku i znate koje vrste sajtova posećuju, onda je najbolji način da doprete do njih tako što ćete objaviti sadržaj na tim sajtovima. Jedan od najlakših načina da se to postigne jeste da ponudite tim sajtovima da na njima objavite gostujući tekst (oni će to verovatno prihvatiti jer im je najverovatnije uvek potreban nov sadržaj na stranici). Pored vaše gostujuće objave na različitim sajtovima, možete pozvati nekog od uticajnih čitalaca članova publike da napišu gostujući blog na vašem sajtu.
Koristite društvene mreže
– Budite aktivni na LinkedIn mreži. Tokom poslednjih godina, LinkedIn platforma je postala veoma značajna. Ova platforma je omogućila kompanijama da lakše dopru do svoje ciljne publike.
Uvek odgovorite na postavljeno pitanje. Pišite s namerom da budete od pomoći.
Nadamo se da su vam ovi predlozi dali nekoliko ideja kako da podstaknete prodaju.
Ukoliko vam treba pomoć oko kreiranja vašeg marketinškog sadržaja, možete kontaktirati Spektrum kooperativu na mejl kontakt@spektrum.rs ili na broj 062/234-251.